czwartek, 10 września 2015

Wakacje z Kinderkową: Góry Sowie!

Dla większość z was wakacje się już pewnie skończyły. Ja mam jeszcze kilka dni zanim rozpocznie się nowy etap w moim życiu, czyli zanim rozpocznę studia. 
Przez ostatnie dwa tygodnie nie miałam komputera, dlatego też nie byłam w stanie skontaktować się z wami i dodać czegoś nowego na bloga. Dzisiaj mam już na szczęście nowego laptopa, więc pierwsze co zrobiłam to zgrałam zdjęcia z aparatu i wpadłam tu do was.
Ostatni weekend sierpnia spędziłam w górach razem z rodzicami. Oprócz wakacji w Czarnogórze w czerwcu, nie byłam nigdzie więcej na wakacjach, dlatego też rodzice postanowili zabrać mnie ze sobą w góry, a ja bardzo chętnie się zgodziłam. Przyjemnie było odpocząć od pracy chociaż te 3 dni.
Spędziłam je w przecudownym pensjonacie "Chata pod Sową". Nie obeszło się też od pieszych wędrówek, wspinaczki na Wielką Sowę oraz zwiedzenie kilku historycznych miejsc regionu. Zaliczam ten weekend do bardzo udanych. Wrzucam wam kilka zdjęć z wyjazdu.

Jak wam mija początek roku szkolnego?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję <3 Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość :D

Obserwacja=obserwacja :D