niedziela, 12 kwietnia 2015

Białe inspiracje #4

Hejka kochani!
Ciekawa jestem czy u was też w ten weekend była taka piękna pogoda, bo u mnie było tak ciepło i słonecznie, że od razu zamarzyłam o wakacjach i lecie.
Na szczęście to wszystko już nie długo, a póki co jeszcze dużo rzeczy do zrobienia, stoję na ostatniej prostej do matury i marzę już aby być już po tych egzaminach, no ale niestety nie da się tego przeskoczyć. Jednak idąc za moim dobrym humorem, który pojawił się dzięki tak pięknej pogodzie w weekend, mam dla was dzisiaj moje letnie inspiracje. Dlaczego właśnie na lato? Właśnie dlatego, że biały kolor jest moim ulubionym o takiej porze roku.

*We wszystkim dobrze, ale w białym najlepiej*

A wy lubicie biały kolor?

Buziaki ;**



3 komentarze:

  1. Fajne inspiracje, uwielbiam nosić biel :)
    Obserwujemy? Daj mi znać :*
    http://flawlessgirlshere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne inspiracje :D Niech już będzie lato, bo chcę już taką opaleniznę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3 Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość :D

Obserwacja=obserwacja :D