środa, 24 grudnia 2014

Wigilia!

Hejka kochani!
Przygotowania do wieczerzy wigilijnej idą u mnie w domu pełną parą. Wyrwałam się jednak na chwilkę od sprzątania i gotowania żeby zajrzeć do was. Każdy jest dzisiaj zabiegany, jednak mam na dzieje, że zajrzycie na mojego bloga i odczytacie życzenia.

Życzę wam wesołych świąt, spędzonych w rodzinnym gronie, spełnienia marzeń, smacznego jedzonka, wspaniałych upominków, żeby każdy miał więcej miłych niż smutnych wspomnień i żeby ten nadchodzący Nowy Rok przyniósł każdemu dużo radości!

A teraz kilka zdjęć z wypadu na jarmark świąteczny w Berlinie:

Buziaczki ;*


3 komentarze:

  1. Tobie również życzę Wesołych Świąt, zdrowia, radości i spełnienia marzeń! :)
    Piękne zdjęcia ;)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam życzę już szczęśliwego nowego roku :P I żeby był jeszcze lepszy niż poprzedni.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3 Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość :D

Obserwacja=obserwacja :D