piątek, 12 grudnia 2014

Christmas is coming!

Hejka kochani!
Święta zbliżają się do nas wielkimi krokami, ja już szczerze mówiąc nie mogę się doczekać!
Najbardziej cieszy mnie to, że w końcu będzie jakaś dłuższa przerwa od szkoły i może w końcu uda mi się odpocząć. Ale nie tylko to mnie cieszy. Ja kocham święta, uwielbiam tą atmosferę która panuje w domach, centrach handlowych i nawet na ulicach, uwielbiam piosenki świąteczne, które możemy usłyszeć na każdym kroku i kocham to, że spotykamy tylu uśmiechniętych ludzi.

U mnie w domu nastrój świąteczny pomału zaczyna panować. Co prawda nie ma jeszcze dekoracji, ale wczoraj upiekłam z mamą pierniczki, a z radia wydobywają się już świąteczne piosenki.

Od początku grudnia zbieram prezenty, szukam pomysłów, szukam w sklepach, a mimo to zostało mi jeszcze mnóstwo, rzeczy do kupienia. Myślę, że w tym tygodniu muszę wybrać się na ostateczne zakupy. Mam tyle pomysłów w głowie, a w sklepach nic nie mogę znaleźć. No cóż został mi tydzień, mam nadzieję, że dam radę.
Oprócz zakupów mam na ten tydzień jeszcze jeden plan. Gdy skończyłam osiemnaście lat w październiku, postanowiłam sobie, że chcę zostać honorowym dawcą krwi, dodatkowo pomyślałam sobie, że pierwszy raz oddam krew przed świętami.
Moim zdaniem wyjdzie to tak fajnie symbolicznie, jakbym mogła podarować komuś prezent, komuś kogo totalnie nie znam, ale dzięki temu, może taka osoba będzie mogła spędzić święta w domu.

A jak wasze przygotowania do świąt?

Buziaczki :*

1 komentarz:

  1. ja się jakoś specjalnie nie przygotowuję do świąt, bardziej duchowo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3 Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość :D

Obserwacja=obserwacja :D