wtorek, 16 września 2014

Paplanina: Co u mnie?

Hej kochani!

Przepraszam was bardzo za ogromną przerwę, która pojawiła się teraz u mnie na blogu.
Chciałabym powiedzieć wam, dlaczego nic tu się nie działo, dlaczego tak znikłam.
Otóż sporo się ostatnio u mnie dzieje - sama nie wiem czy za wszystkim nadążam - są to bardzo pozytywne rzeczy, jednak zabierają mi one cały wolny czas.
Ale ... do rzeczy!

Szkoła! To jest pierwsza rzecz która ogranicza mój wolny czas. Jak już wiecie (albo nie) jestem obecnie w klasie maturalnej przez co mój rok szkolny rozpoczął się o wiele intensywniej niż innych roczników. Od pierwszego tygodnia codziennie mam coś, a to wszystko jest ważne, bo przecież maturę chce zdać. Oprócz codziennego planu, dochodzą dodatkowe lekcje i w tym momencie mój czas wolny spada do minimum.

Praca! Powiedzielibyście "Przecież są weekendy!" - heh no niestety dla mnie ich nie ma, bo w weekendy pracuje wciąż w mojej "wakacyjnej pracy", czyli jak już wiecie w parku rozrywki dla dzieci. Jednak do końca września będzie mi ona zabierać całe weekendy, później natomiast sobie odpuszczę bo będę musiała zacząć poświęcać weekendy na naukę do matury.

Prawo jazdy! Jakby tego wszystkiego było mało to robię jeszcze w między czasie prawo jazdy, kilka razy w tygodniu mam jazdy po 2-godziny, dodatkowo muszę rozwiązywać testy na komputerze, żeby znać pytania.

Kurs animatora czasu wolnego! Ostatnio miałam wolną sobotę ..., a nie jednak nie wolną sobotę spędziłam na kursie na który się zapisałam. Zawód animatora to praca którą wykonuję w parku rozrywki, jednak chciałam nauczyć się czegoś więcej, doszkolić się - dlatego też zapisałam się na kurs - teraz jestem już animatorką z certyfikatem z czego jestem bardzo dumna!

Jak widzicie, nie daje rady wplątać w to wszystko regularnej pracy na blogu. Jest mi bardzo przykro z tego powodu, gdyż blog jest dla mnie ważny. Nie chcę obiecywać regularnych postów czy też poprawy bo jestem świadoma, że co najmniej do końca października za dużo w tej kwestii nie zmienię. Jednak chcę bardzo i postaram się, żeby chociaż raz na tydzień, raz na półtora tygodnia pojawił się jakiś post. Błagam trzymajcie za mnie kciuki!

PS. Napiszcie mi co u was? Jak tam w nowych szkołach? Jak tam w starych szkołach?

Buziaczki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję <3 Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość :D

Obserwacja=obserwacja :D