środa, 27 sierpnia 2014

Back to school #2 - Haul przybory szkolne

Hejka kochani!
Rozpoczęcie roku szkolnego zbliża się do nas wielkimi krokami, dlatego przychodzę do was dzisiaj z zakupami do szkoły. Pokażę wam co kupiłam w tym roku, nie ma tego dużo bo część rzeczy (np. piórnik, kalkulator, teczka, linijka, cyrkiel, zakreślacze itd.) zostało mi z zeszłego roku.

A wy jesteście już gotowi do szkoły? Zakupy zrobione? Piszcie w komentarzach :)

Zeszyty Oxford (Auchan) + 3 zeszyty (Biedronka)

 Zeszyt A4 (Biedronka) + zeszyt A5 (Auchan)

Teczka (Auchan) + zakładki indeksujące (Biedronka)

Długopisy BIC i cienkopisy (Auchan) + 3 korektory (Biedronka)

Buziaczki ;**

1 komentarz:

  1. Świetne zeszyty! Ja już jakiś czas temu kupiłam wszystkie przybory szkolne ;3

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3 Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość :D

Obserwacja=obserwacja :D