niedziela, 17 sierpnia 2014

Back to school #1 - OOTD

Hej kochani!
Rozpoczynamy serię Back to school, przychodzę do was dzisiaj z pomysłami na stroje.
Odkryłam bardzo ciekawą stronę na której można tworzyć kolaże z stylizacjami i właśnie dlatego pokażę wam dzisiaj kilka moich propozycji na stroje do szkoły.

Pierwszy strój nadaje się idealnie na ciepłe dni.
Back to school

Niżej moje dwie propozycje na rozpoczęcie roku szkolnego.
Back to school

Strój na cieplejszy wrześniowy dzień.
Summer trip

Poniższy strój idealnie sprawdzi się w chłodniejszy dzień.

Back to school

Podobają się moje propozycje?

Buziaczki ;*




2 komentarze:

  1. Piękne stylizacje! Najbardziej podoba mi się ta pierwsza i ostatnia :)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzecia mi sie podoba :)
    obserwuję ;)
    http://kolorowydiamenciiik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3 Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość :D

Obserwacja=obserwacja :D