środa, 30 lipca 2014

Wakacje z kinderkowa: Mazury - Litwa!

Hej kochani!

W te wakacje wybrałam się na wschód i w sobotę 19 lipca wraz z mamą i resztą wycieczki, wyruszyliśmy na mazury, gdzie w Gietrzwałdzie spędziliśmy dwa pierwsze dni.

A już kolejne pięć spędzałam na Litwie. 
Nasz pierwszy cel podróży to było Wilno, gdzie spędziliśmy 3 dni i muszę wam powiedzieć, że po tym pobycie nie mam za dobrych wspomnień. Miasto generalnie jest bardzo ładne, tylko zaniedbane, wszystkie budynki są mocno zniszczone, tak samo ulice, dodatkowo wszędzie walają się śmieci, a po 20 to strach wychodzić z hotelu, ponieważ kręci się tam pełno narkomanów i dziwnych ludzi, którzy są bardzo, ale to bardzo nachalni.



Kolejnego dnia spędziliśmy kilka godzin w Trokach. Miasteczko jest bardzo urokliwe, położone na wyspie, otoczone jeziorami i panuje tam jakiś taki magiczny klimat. Muszę przyznać, że tam naprawdę mi się podobało i aż szkoda było mi jechać dalej.




Ostatnie dni spędziliśmy w drugim co do wielkości mieście Litwy, czyli w Kownie.
Kowno jednak w porównaniu do Wilna, było zadbane, bezpieczne i całkiem urokliwe (jednak nie tak jak troki). Na tym jednak kończyła się już nasza wyprawa i nadszedł dzień 25 lipca, w którym wyruszyliśmy do Polski.

A jak wam mijają wakacje?

Buziaczki ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję <3 Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość :D

Obserwacja=obserwacja :D