piątek, 11 lipca 2014

TMI TAG (too much information)!

Hej kochani!
Długo mnie tu nie było, a nie mam przygotowanych zdjęć do konkretnych postów więc zanim pojawi się jakiś porządny post to dodam chociaż ten skromny tag, który osobiście bardzo lubię i uważam za ciekawy.

1. Co masz na sobie?
Czarne leginsy i niebieski t-shirt ;p
2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
No pewnie! Ale to było raczej zauroczenie...
3. Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie?
Nie...
4. Ile masz wzrostu?
Dużo ... 173 cm ;c
5. Ile ważysz?
70 kg :/
6. Jakieś tatuaże?
Nie... ale chciałabym na nadgarstku :)
7. Jakiś piercing?
Tylko w uszach (w lewym jedna dziurka, a w prawym dwie).
8. OTP - para z tv którą lubisz?
Julka i Maciek z serialu "Julia" (od początku chciałam żeby byli razem, a wyszło jak zawsze...).
9. Ulubiony program?
Oj troszkę tego jest ;p 
Program to The Voice of Poland, Top Model oraz Piękna i Kujon.
Serial to Barwy Szczęścia, Julia, M jak Miłość, Pierwsza miłość :)
10. Ulubione zespoły?
30 second to mars
Sylwia Grzeszczak
Coldplay
11. Coś czego ci brakuje?
Ostatnio to ... wolnego czasu i odpoczynku ;p
12. Ulubiona piosenka?
Różnie, mi się to często zmienia, ale ostatnio to chyba Sylwia Grzeszczak - Pożyczony.
13. Ile masz lat?
Za 3 miechy 18 <3
14. Znak zodiaku?
Waga
15. Czego szukasz u partnera?
Szczerości, poczucia humoru, odpowiedzialności, bezpieczeństwa.
16. Ulubiony cytat?
The Love of a family is life's greatest blessings <3
17. Ulubiony aktor?
Eddie Murphy :D
18. Ulubiony kolor?
Niebieski!
19. Głośna czy cicha muzyka?
Cicha ...
20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna?
Do swojego pokoju, albo gdzieś gdzie mogę być chwilę sama :)
21. Jak długo zajmuje ci prysznic?
30-40 min ;p
22. Jak długo zajmuje ci przygotowanie się rano?
40 min - wstanie, umycie się, ubranie się, makijaż i prostowanie włosów
23. Biłaś się z kimś kiedyś?
Nie... chyba, że dla żartów xD
24. TURN ON - co ci się podoba/ co cię kręci u chłopaków?
Hehe nie wiem czemu ale... włosy :)
25. TURN OFF -  co ci się u nich nie podoba?
Zmiana zachowania (np. przy kumplach).
26. Powód założenia bloga?
Nikt z moich bliskich nie pasjonuje się tak kosmetykami, modą itp. jak ja,
a ja chciałam się z kimś dzielić moimi przemyśleniami. 
27. Czego się boisz?
Chodzenia nocą po mieście sama i pająków O.o
28. Kiedy ostatnio płakałaś?
Dawno ... 
29. Kiedy ostatnio powiedziałaś, że kogoś kochasz?
Dzisiaj ;p
30. Co oznacza twoja nazwa?
Tylko tyle że kocham słodycze Kinder <3
31. Ostatnio  przeczytana książka?
Kate Morton - Strażnik Tajemnic
32. Książka którą czytasz aktualnie?
brak
33. Co ostatnio oglądałaś?
Powtórka "Bitwy o dom" :)
34. Ostatnia osoba z którą rozmawiałaś?
Braciak :p
35. Relacja między tobą a osobą do której ostatnio wysłałaś sms'a?
Przyjaźń <3
36. Ulubiona potrawa?
Pesto albo Lasagne :)
37. Miejsce które chcesz odwiedzić?
Hiszpania <3
38. Ostatnie miejsce w którym byłaś?
Yyyy teraz to kuchnia ;p
A tak serio to w pracy byłam :)
39. Czy ktoś Ci się teraz podoba?
Owszem ;p
40. Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś?
Przedwczoraj :)
41. Ostatnio kiedy ktoś cię obraził?
W poniedziałek... ale kumpel dla żartu ;p
42. Ulubiony smak słodki?
Nutella <3
43. Na jakich instrumentach grasz?
Keyboard i gitara klasyczna <3
44. Ulubiona część biżuterii?
Bransoletki ;p
45. Ostatni uprawiany sport?
Aerobic...
46. Jaką piosenkę ostatnio śpiewałaś?
Ale, ale, Aleksandra, ale, ale, ale ładna xD
47. Ulubiony tekst na podryw?
yyy... nie mam 
48. Czy użyłaś tego tekstu?
nigdy!
49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
Z mamą :D
50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?
Oczywiście każdy kto ma ochotę :p

PS. Mam nadzieję że jakoś dotrwaliście do końca :)

Buziaczki ;**

1 komentarz:

  1. Prowadzisz niesamowitego bloga :)
    Wygląd jest świetny *-*
    Obserwacja za obserwację?
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3 Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość :D

Obserwacja=obserwacja :D