czwartek, 31 lipca 2014

Haul kosmetyczny: kosmetykizameryki.pl, hebe, rossmann!

Hej kochani!
Za kilka dni wyjeżdżam, a jak to zawsze przed wyjazdem wybrałam się do drogerii po podstawowe rzeczy a wróciłam z paroma innymi cudeńkami. 
Dodatkowo przyszło ostatnio moje zamówienie z kosmetykizameryki.pl.

Najpierw pokażę wam moje zamówienie z internetu, bo tak strasznie się z niego cieszę! 
Długo zbierałam się żeby kupić paletkę z Sleek'a i jest w końcu ją mam <3
*Paletka Sleek Au naturel - cena 37zł*

*Baza pod cienie Paese - cena 13zł*

*Korektor pod oczy Manhattan - cena 6zł*

Wybrałam się do Rossmann po kosmetyki do opalania, ostatecznie wpadł mi w ręce jeszcze szampon, krem do stóp i separatory.
*Balsam do opalania Eveline Argan Oil SPF25 - cena 20zł*
*Kojący żel po opalaniu Soraya SOS - cena 15zł*
*Szampon dla dzieci Babydream - cena 5zł*
*Separatory do palców - cena 3zł*
*Krem do stóp Fuss Wohl - cena 6zł*

Będąc w mieście na zakupach z kumpelą, wstąpiłyśmy do Hebe i tam również wpadły mi w łapki małe cudeńka. Mianowicie mini mgiełka do ciała - idealna do torebki - o zapachu gruszki (mi jednak przypomina ten zapach, smak napoju dzieciństwa - Piccolo Tropical) oraz pomadka z Essence.
*Mgiełka do ciała Oriental Pear - cena 7zł*


*Szminka Essence 01 - cena 10zł*

Coś ktoś miał? Jakieś opinie? Coś polecacie? Piszcie!

Buziaczki ;**




2 komentarze:

  1. Szczerze mówiąc, nigdy nie używałam tych kosmetyków, ale ta szminka wygląda świetnie! :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. szminke essence mam - odcień 10. Jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3 Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość :D

Obserwacja=obserwacja :D