sobota, 19 kwietnia 2014

Easter Day :D

Hej kochani!
Wpadam na bloga w sumie tylko na chwilę, bo nie wiem jak u was, ale u mnie w domu wszystkie święta - więc też Wielkanoc - spędzane są bardzo rodzinnie. Praktycznie cały dzień
od rana do wieczora spędzamy wszyscy razem, a czas przy komputerze ograniczamy do minimum.
Mi osobiście bardzo się to podoba, bo często na co dzień, każdy zajęty jest swoimi sprawami i nie mamy czasu by wspólnie wypić kawę, czy zjeść obiad, a święta są okazją do 
wspólnego spędzania czasu i my wykorzystujemy to na maksa.


W Wielki Czwartek zawsze robimy ostateczne porządki w domu i jedziemy na zakupy, w Wielki Piątek najwięcej czasu spędzamy w kuchni na gotowaniu i pieczeniu, a w Wielką Sobotę to ja 
rano - koło 11 - idę na święconkę i już w sumie tylko jakieś ostatnie rzeczy się gotuje i to koniec.
A w Niedzielę to już świętujemy, cała rodzina - babcia, ciocie, wujkowie, kuzynostwo - zjeżdżają się do nas i wiecie jest taka, jak my to nazywamy "nasiadówka".


Kochani, życzę wam Wesołych Świąt, 
spędzonych w rodzinnym gronie, smacznego jajka, wiary w ludzi,
umiejętności dostrzegania piękna tego świata, 
wiary w Siebie i w Swoje możliwości!!!


Buziaczki ;**

1 komentarz:

  1. Ja również życzę Ci Świat spędzonych rodzinne spokojnie bez tej niepotrzebnej pogoni nie wiadomo za czym i niezapomnianych, wartościowych przede wszystkim:).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3 Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość :D

Obserwacja=obserwacja :D