piątek, 7 marca 2014

TAG: 20 przypadkowych pytań

Hej kochani!
Przez ten tydzień troszkę się u mnie działo, przez co zaniedbałam bloga. Jednak w lutym powiedziałam sobie, że od marca wprowadzam kilka zmian w moje życie - mianowicie zaczynam się odchudzać (regularnie ćwiczę i jem zdrowo - jeżeli będą efekty to zrobię o tym notkę), wróciłam do regularnej gry na gitarze, bo w ostatnim czasie totalnie zaniedbałam to hobby i jeszcze kilka innych rzeczy, ale to już mało ważne.

A dzisiaj przychodzę do was z takim, według mnie ciekawym tagiem, gdzie odpowiem na 20 całkowicie przypadkowych pytań, dzięki temu może dowiecie się o mnie czegoś nowego.

1.Rzecz bez której nie możesz wyjść z domu? - chyba... komórka ;p
2.Ulubiona marka kosmetyków kolorowych? - Eveline, Wibo, Miss Sporty
3.Ulubiony kwiat? - róża..., albo tulipan
4.Ulubiony sklep z ciuchami? - New Yorker, Reserved, Stradivarius, Croop
5.Ulubione perfumy? - Puma Animagical i Chanel Chance 
6.Szpilki czy płaskie buty? - na co dzień - płaskie / na jakieś wyjście - szpilki
7.Czy masz dobre oceny? - jak na liceum to chyba dobre ( tak 3/4, no czasem 5)
8.Ulubiony kolor? - Niebieski <3
9.Czy pijesz napoje energetyczne? - rzadko, ale jak już to Tiger :)
10.Czy pijesz soki? - staram się pić tylko wodę, ale przyznam się, że jestem uzależniona od soku pomarańczowego ;)
11.Czy lubisz pływać? - No nie powiem, że nie :)
12.Czy jesz frytki widelcem? - jak jem w domu to palcami, no ale w restauracji to widelcem ;)
13.Ulubiony krem do twarzy? - obecnie Garnier Hydra Adapt (zielony)
14.Czy chciałabyś wyjść za mąż? - Zdecydowanie tak! Jestem totalną romantyczką i marzę o ślubie kościelnym, gdzie ja w pięknej białej sukni, dużo gości, a potem wesele do białego rana <3
15.Czy łatwo się denerwujesz? - Tak!!!
16.Czy wierzysz w duchy? - Nie.
17.Masz jakieś fobie? - Czasami jak zostaję sama w domu i na przykład jestem na drugim piętrze to mam wrażenie, że na dole ktoś chodzi... no i strasznie boję się burzy (ale to akurat uraz z dzieciństwa).
18.Obgryzasz paznokcie? - Nie, nigdy tego nie robiłam i nie zamierzam ;)
19.Czy zetknęłaś się kiedyś z śmiercią? - Znaczy miałam różne wypadki, ale jakoś na razie nadal żyję!
20.Pijesz kawę? - ja to nazywam mleko z kawą, bo w kubku mam 2/3 mleka i 1/3 kawy :D 

Co tam u was ciekawego? Chcielibyście post o moim odchudzaniu?

Buziaczki ;**


4 komentarze:

  1. Twoje pytania kojarzą mi się z kiedyś popularnymi złotymi myślami, nie wiem czy jest coś takiego jeszcze w użyciu:). Pytanie 14 bardzo mi się podoba a jeszcze bardziej twoja zdecydowana odpowiedź;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację pytania trochę jak z złotych myśli, nie wiem czy nadal coś takiego istnieje, ale kiedy ja byłam w podstawówce (5 lat temu) to ja i moje koleżanki bawiłyśmy się w złote myśli ;)

      Usuń
  2. Zaniedbanie bloga zdaża się każdej dziewczynie, mnie również.
    Uważam że jesteś na tyle piękną dziewczyną że nie musisz się odchudzać, ale ćwiczenia jak najbardziej ;)
    Dobrze że postawiłaś życie na nogi i powróciłaś do dawnych hobby ;)
    http://carlyandcarly1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:) Mam bardzo ciekawe rozdani:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3 Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość :D

Obserwacja=obserwacja :D