niedziela, 16 marca 2014

Książki które polecam!

Hej kochani!
Przychodzę do was dzisiaj z dwiema książkami, które uważam za naprawdę godne polecenia. 
Myślę że co jakiś czas będę dodawać tego typu post, bo takich książek na mojej półce jest całkiem sporo.


Na dzisiaj wybrałam:
 Nicholas Sparks "Ostatnia Piosenka"

Ronnie Miller to siedemnastoletnia dziewczyna, która nie może sobie poradzić z rozstaniem swoich rodziców. Mimo, że od tego momentu minęło już wiele miesięcy, to w dalszym ciągu buntuje się i nie ma ochoty na odnowienie kontaktu z ojcem, dla którego od zawsze była niezwykle ważna. Nadchodzi dzień, w którym główna bohaterka wraz ze swoim młodszym bratem, udaje się na wakacje do człowieka, którego wolałaby już nigdy w życiu nie zobaczyć. Niemalże na każdym kroku demonstruje ojcu, że nie jest zachwycona z ponownego spotkania z nim. Niespodziewanie na jej drodze pojawia się Will, który z każdym kolejnym dniem, zaczyna ją coraz bardziej intrygować. Czy nastolatkom uda się dojść do porozumienia? Jakie tajemnice ukrywa przed wszystkimi p. Miller? Jak zakończy się ta niezwykła historia?

Książkę, przeczytałam przed ekranizacją i bardzo się z tego cieszę, bo zawarte szczegóły, których w filmie nie użyto, spowodowały, że książka wywarła na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Czytałam ją z łezką w oku i można powiedzieć, że sama przeżywałam historię Ronnie. Była to pierwsza książka Sparksa, którą przeczytałam i przyczyniła się do tego, że pokochałam książki jego autorstwa.

 Jessica Warman "Pomiędzy Światami"

Elizabeth jest dziewczyną, w której podkochuje się większość chłopców uczęszczających do jej szkoły. Wspólnie z grupką znajomych, postanawia świętować swoje osiemnaste urodziny na łodzi ojca, który pożyczył ją córce bez większych przeszkód. Wszystko byłoby dobrze, gdyby główna bohaterka nie obudziła się nad ranem i nie zauważyła ciała dryfującego za burtą. Ku jej największemu przerażeniu rozpoznała w nim siebie samą i za żadne skarby świata nie mogła sobie przypomnieć, jak to w ogóle możliwe... Z pomocą przychodzi jej chłopak, który podobnie, jak ona zawisł między światami. Początkowo ich relacje nie należą do najbardziej pomyślnych, jednak z biegiem czasu, dziewczyna zaczyna rozumieć wiele spraw, które do tej pory nie stanowiły dla niej żadnego problemu.

Nie pamiętam nawet w jaki sposób tak książka trafiła w moje ręce, jednak od samego początku wiedziałam, że chcę ją przeczytać. Akcja toczyła się w taki sposób, że nie byłam w stanie przewidzieć zakończenia, ilekroć wydawało mi się, że udało mi się przechytrzyć autorkę i poznać zakończenie, to tyle razy przekonywałam się o błędnym rozpoznaniu. Muszę przyznać, że podczas czytania wzdrygał mną dreszczyk emocji i chciałam jak najszybciej poznać zakończenie, nie mogąc oderwać się od książki.


Buziaczki ;*




2 komentarze:

  1. Oglądałam film "Ostatnia Piosenka" i jest świetny czyli książka musi być jeszcze lepsza :)
    .
    paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością książka "ostatnia piosenka" może być lepsza, ja miałam okazję widzieć jej ekranizację i bardzo mnie wzruszyła. - Piękna historia <3
    O drugiej książce nie słyszałam, choć może być ciekawa... Ja sama mam wiele książek, które czytam i które czekają na przeczytanie. Niestety brak czasu, szkoła itd. czasem przeszkadzają mi w ich dokończeniu ;).

    alice-in-wonderlaand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3 Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość :D

Obserwacja=obserwacja :D