środa, 26 lutego 2014

Co mam zawsze w torebce? - Mój niezbędnik!

Hej kochani!
Generalnie przychodzę do was dzisiaj z moim niezbędnikiem, jak już zauważyliście po tytule.
Jednak na początku chciałabym w kilku słowach zachęcić was do zajrzenia na moim blogu w zakładkę "UBRANIA NA SPRZEDAŻ", robię porządki w szafie i wystawiam co jakiś czas różne, ubrania może komuś z was przypadnie coś do gustu.

A teraz przechodzę już do rzeczy, czyli do tego co zawsze muszę mieć w torebce!

1.TELEFON - moja absolutna podstawa do wyjścia z domu!
2.SŁUCHAWKI - nie lubię ciszy, więc gdy idę sama zawsze słucham muzyki ;)

3.KALENDARZ + DŁUGOPIS - bez mojego kalendarza się nie ruszam, bo tam 
mam zapisane wszystkie moje najważniejsze rzeczy.

4.PORTFEL - czasami wychodzę bez niego, ale bardzo rzadko.
5. TIC TAC - guma do żucia, mentosy, tic tac - obojętne byle coś do odświeżenia 
oddechu (mam na tym tle jakąś "manię").

6.KLUCZE - od czasu jak kilka razy siedziałam na schodach przed domem, 
bo zapomniałam kluczy, mam je zawsze przy sobie ;p

7. SZCZOTKA DO WŁOSÓW - moje włosy plątają się od wszystkiego, więc ta 
mini szczotka z lusterkiem zazwyczaj ratuje mi życie :)

8.POMADKA OCHRONNA - cokolwiek nawilżającego do ust, szczególnie
zimą kiedy moje wargi czasami wyglądają jak jakaś "tarka".

9.CHUSTECZKI - od dziecka moja mama ciągle powtarza, żebym zawsze
miała przy sobie chusteczki, bo mogą się przydać - chyba w końcu nauczyłam 
się o nich nie zapominać ;p
10.CAREX - często kiedy poruszam się gdzieś po mieście nie mam gdzie umyć rąk,
a nie lubię kiedy się kleją lub gdy mam coś jeść a nie mam umytych rąk :)

11. PERFUM/MGIEŁKA - lubię mieć przy sobie jakiś perfum (zimą) czy 
mgiełkę (latem) - to są chyba pozostałości po mojej "zapachowej mani" - jak 
byłam w gimnazjum to regularnie, co drugą przerwę używałam perfum ... na 
szczęście udało mi się już z tego "wyleczyć".


I to już wszystko z podstawowych rzeczy, które zawsze mam ze sobą, o dziwo nie jestem
osobą, która ma przy sobie kosmetyczkę pełną kosmetyków ... zazwyczaj wykonuję mój makijaż 
rano i wystarcza mi on na cały dzień, oczywiście są dni w których mam jakieś ważniejsze 
wyjście i chcę w ciągu dnia poprawić ten makijaż, ale to się raczej rzadko zdarza.

A wy co zazwyczaj macie ze sobą? 

Buziaczki ;*








4 komentarze:

  1. świetny blog ! podoba mi się
    obserwuję i pozdrawiam
    madame-lucy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że u każdej kobietki znajduje się to samo w torebce hihi:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie M.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Telefon, klucze oraz jakieś drobne ;)

    http://pastel-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja praktycznie zabieram to co ty ;)
    Obserwujemy?Ja już
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3 Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość :D

Obserwacja=obserwacja :D