niedziela, 12 stycznia 2014

Zabiegana...

Hej!
Już od dłuższego czasu planuję zrobić bardziej treściwą notkę, ale ciągle nie mam czasu
aby zrobić zdjęcia, bo muszę je robić w południe, a jak ze szkoły wracam to jest już ciemno,
a moje oświetlenie w pokoju powoduje, że wszystko wydaje się pomarańczowe...
Ale na szczęście w tym tygodniu chodzę do szkoły na jedenastą, bo trzecioklasiści mają 
próbne matury, więc mam plany żeby rano porobić zdjęcia.

W ostatnim poście pokazywałam wam prezent na osiemnastkę kumpeli, jestem już 
po tej osiemnastce, było super - w babskim gronie, ale dobrze się bawiłyśmy.

Dzisiaj niedzielnie, miałyśmy z mamą plany pojechać do galerii na zakupy, ale
przyjechali goście, więc posiedzieliśmy w domku.

Wrzucam parę zdjęć i obiecuję, że następny post będzie już na temat ;)


Buziaczki ;**

2 komentarze:

  1. też nie mogę natrafić żeby zdjęcia były dobre ;c
    ładnie wyglądasz :)
    http://iskra-marzenia7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog i post ;)
    ZAPRASZAM DO NAS
    http://crazy-moofos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3 Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość :D

Obserwacja=obserwacja :D