niedziela, 19 stycznia 2014

TAG: 30 faktów o mnie + luźna paplanina

Hej kochani!
Najpierw pokrótce powiem wam co tam u mnie, a potem przejdę to tagu.
Ostatnio rzadko dodaję treściwe posty, ale to wszystko przez szkołę... wiem, wiem to marne
wytłumaczenie, ale naprawdę tak jest. Jak wiecie jestem w drugiej klasie liceum i właśnie
teraz jest najwięcej materiału do przerobienia, a już szczególnie na mojej rozszerzonej historii ... ja naprawdę nie wiem jakim cudem miałabym zapamiętać TYLE dat ?!
Ale nie ważne teraz mam już pomysł na kilka najbliższych postów, więc mam nadzieję, że uda mi się 
poprawić moje blogowanie. 

Okey no to nie przedłużając, przedstawię wam 30 faktów o mnie, mam nadzieję, że 
dzięki temu będziecie mogli mnie lepiej poznać.
Zachęcam każdego kto jeszcze nie wykonał takiego tagu, a miałby ochotę, do zrobienia 
go na swoim blogu :)

Let's go!
1. Kocham gotować, a szczególnie piec.
2. Jestem uzależniona od żółtego sera.
3. Nigdy nie byłam w szpitalu (w sensie byłam w odwiedzinach, 
ale sama nigdy tam nie leżałam).
4. Nie ufam fryzjerom.
5. Jestem strasznie nieśmiała jak poznaję nowych ludzi.
6. Kocham arbuzy <3
7. Tak jestem dziewczyną, a mimo tego lubię grać w GTA SA.
8. Chciałbym pojechać do Hiszpani <3
9. Nie noszę spódniczek !
10. Uwielbiam kogoś czesać i robić piękne fryzury na włosach.
11. Nigdy nie mogę znaleźć nic ładnego w SH.
12. Kocham herbaty!
13. Marzy mi się zobaczenie Nowego Yorku, Hollywood i Los Angeles.
14. Za rok matura, a ja nie wiem co dalej ... O.o
15. Mam fioła na punkcie lakierów i ozdób do paznokci.
16. Nie przeżyłabym bez mojego kalendarza - wszystko tam zapisuję!
17. Uwielbiam stare samochody - Garbus, Mustang '65, Chevrollet :)
18. Często wygrywam coś w konkursach.
19. Panicznie boję się burzy - złe wspomnienia z dzieciństwa.
20. Marzy mi się piękny duży dom.
21. Uwielbiam zapach powietrza po wiosennym deszczu.
22. Wybaczam... ale nie zapominam.
23. Chciałabym być żoną i mamą do 25 roku życia.
24. Kocham śpiewać, nawet jeśli mi to nie wychodzi.
25. Mam złą cechę "palenia za sobą mostów" z ludźmi.
26. Przez dwa lata w gimnazjum słuchałam RAP-u ;p
27. Nigdy nie leciałam samolotem.
28. Nigdy nie miałam psa :/
29. Pierwszy Starbucks jaki odwiedziłam był w Paryżu <3
30. Dopiero w liceum poznałam większość prawdziwych przyjaciół.

To tyle, mam nadzieje, że dotrwaliście do końca. Może któryś mój fakt pasuje też do was? 
Piszcze w komentarzach.

Buziaczki :*

3 komentarze:

  1. Zgadzam się z 4, w 100%.
    Obserwuje.
    www.waytolov3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W kilku rzeczach jesteśmy podobne :DD

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chcę 13 ;p
    http://kochamtenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3 Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość :D

Obserwacja=obserwacja :D