poniedziałek, 23 grudnia 2013

Wesołych Świąt!

Kochani!
W moim domu (w waszych pewnie też) przygotowania do wigilii trwają i mam mnóstwo obowiązków,
a więc postanowiłam złożyć wam życzenia już dzisiaj.
Mam nadzieje, że uda wam się wyrwać na chwilę z wiru przygotowań i przeczytać to co mam 
wam do powiedzenia.

A więc:

Życzę wszystkim wesołych, spokojnych Świąt,
spędzonych w rodzinnym gronie,
dużo zdrowia, szczęścia w nadchodzącym Nowym Roku,
spełnienia wszystkich marzeń,
udanego Sylwestra (nawet jeśli spędzamy go w domu)
i wszystkiego, wszystkiego najlepszego!

PS. No i może żeby sypnęło nam śniegiem, bo jak tak święta bez śniegu :)

Buziaczki :*

1 komentarz:

  1. Życzę Ci również tego samego.. chciałbym, żeby to o śniegu się spełniło, ale raczej są małe szanse :c

    Chciałem Ci podziękować za komentarz na moim blogu, bardzo mi miło, że podoba Ci się mój blog. Mnie też się podoba Twój :D

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3 Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość :D

Obserwacja=obserwacja :D