poniedziałek, 2 grudnia 2013

TAG: Wintertime

Witajcie!
Jej już czuję się znacznie lepiej dwa dni pod kocykiem z ciepłą herbatką i po przeziębieniu - ale oczywiście 
nie obeszło się też bez Gripex HotActiv ;p
Nie przedłużając, dzisiaj dodaję wam tag, mam nadzieję że dotrwacie do końca :D

Zima zbliża się do nas wielkimi krokami więc nic innego jak tag zimowy nie mogłoby się pojawić.

Let's go!!!
1. Jaki czas najbardziej lubisz w zimie?
Oczywiście Święta Bożego Narodzenia i Sylwestra :)
2. Czy jest to twoja ulubiona pora roku?
Heh... Jest trzecia w kolejności, zaraz po lecie i wiośnie ;p
3. Co najbardziej lubisz robić na śniegu?
Jak byłam mała to chyba jak każde dziecko lubiłam lepić bałwana, jeździć na sankach itd.
Ale teraz to chyba najbardziej lubię spacery po nieodśnieżonych ścieżkach <3
4. Bez czego nie mogłoby być zimy?
No oczywiście bez ŚNIEGU <3
5. Lubisz Święta Bożego Narodzenia?
Zdecydowanie moje ulubione święta, jest taka miła atmosfera, tak rodzinnie i w ogóle <3
6. Czy wierzyłaś kiedyś w Mikołaja?
No pewnie! Jak byłam mała to wierzyłam :D
7. Odliczasz dni do Wigilii?
Nie... aż taką maniaczką nie jestem :p
8. Utrzymujesz jakieś zimowe tradycje?
Nie wiem do końca co mam rozumieć przez zimowe tradycje, ale zawsze chodzimy na jakieś rodzinne spacery, a kiedyś chodziliśmy na sanki :D
9. Jaki jest twój ulubiony zimowy napój?
Przede wszystkim herbatki - różne przeróżne i gorąca czekolada.
10. Urządzasz bitwę na śnieżki?
Już nie ... ;p
11. Czego nie lubisz w zimie?
Jak już przychodzi ocieplenie, zaczyna topić się śnieg i jest straszna chlupa :/
12. Co pierwsze przychodzi ci na  myśl gdy ktoś powie "Boże Narodzenie"?
Choinka, prezenty, rodzina ... <3

Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca. 
Zapraszam wszystkich do zrobienia tego tagu.

Buziaczki :*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję <3 Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość :D

Obserwacja=obserwacja :D