czwartek, 26 grudnia 2013

Święta, święta i po świętach ;)

Witajcie kochani!
Jak wam minęły święta? Zadowoleni z prezentów?
Ja jakoś na początku nie czułam atmosfery świątecznej, to pewnie przez brak śniegu... jednak
ostatecznie jak już była choinka, zapach gotowanych potraw w domu to 
jak co roku wciągnęłam się w świąteczny nastrój.
Postanowiłam wam krótko powiedzieć jak u mnie wyglądają święta, bo w sumie co roku jest tak samo, więc...
24 grudnia, czyli Wigilię zawsze spędzam w domu z rodzicami i bratem. 
Rano ubieramy choinkę, potem pomagam mamie w kuchni, razem z tatą dekorujemy stół... itd.
Około 16 zaczynam się ogarniać - wiecie włosy, makijaż, strój - a o 17 zasiadamy do wigilii.
Jako najmłodszy członek rodziny, zawsze bawię się w "pomocnika Gwiazdora" i muszę rozdawać prezenty z pod choinki.
Po rozpakowaniu, obejrzeniu itp. prezentów, oglądamy jakiś film, rozmawiamy, pijemy kawę - czekając po prostu do 24, bo wtedy jedziemy na pasterkę.
I tak mija mi Wigilia.
25 grudnia, czyli w pierwsze święto zawsze jedziemy do babci (która mieszka dość daleko), a tam zjeżdżają się wszyscy wujkowie, ciocie z kuzynostwem, znów wymieniamy się prezentami i tam spędzamy cały dzień.
26 grudnia, czyli drugi dzień świąt spędzamy już sami w domku.
I tak mijają mi święta...

A jak jest u was? Może podobnie? Napiszcie mi w komentarzu.

Dostaję pytania "Co dostałaś na święta?", "Jak tam prezenty?" ..., generalnie zastanawiałam się długo czy pisać o tym w poście, bo nie chciałabym, żeby ktoś odebrał to jako przechwalanie się czy coś...
Uważam też, że nie mam nawet powodu do chwalenia, bo u mnie w domu nie dajemy sobie na święta jakiś drogich prezentów jak laptop, xbox, iphone itp.
Ale skoro pytacie to postanowiłam dodać wam zdjęcia:



Dostałam jeszcze tą kurtkę klik, ale zdjęcia wyszły słabe, więc dodałam wam linka :)
Ogólnie jestem bardzo zadowolona, piszcie co wy dostaliście?

Buziaczki :*


1 komentarz:

  1. Świetne prezenty! Obserwuje i liczę na to samo ;)
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3 Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość :D

Obserwacja=obserwacja :D