sobota, 28 grudnia 2013

Postanowienia noworoczne!

Helo!
Co roku pod koniec grudnia lub ewentualnie na początku stycznia wymyślamy sobie
postanowienia noworoczne, o których często zapominamy już w lutym, a pod koniec roku
mamy wyrzuty sumienia, że nie zrobiliśmy tych wszystkich rzeczy.
Szczerze mówiąc, ja nigdy wcześniej nie robiłam listy z postanowieniami... tak,tak dziwna jestem ;p
Pamiętam, że kiedyś jak byłam dzieckiem pytano mi się "Jakie są twoje postanowienia?", a ja wtedy
bez większego zastanowienia odpowiadałam "Będę jeść mniej słodyczy".
Ale w tym roku postanowiłam, że będzie inaczej, że zrobię listę i postaram się ją zrealizować, a przyznam się wam, że potrafię dążyć do celu!
Moje postanowienia noworoczne:
- zrzucić kila(naście) kilo
- podszkolić angielski
- wrócić do regularnej gry na gitarze
- jeść mniej słodyczy
- zrobić serię OOTD na blogu
- do końca roku mieć przynajmniej 150 obserwatorów 
(mam nadzieję, że mi pomożecie)
- zrobić pierwsze rozdanie (planuję tak przy 70 obserwatorach)

To są moje postanowienia ... a jakie są wasze? już się zastanawialiście?
Piszcie mi w komentarzach!

Buziaczki :*




11 komentarzy:

  1. Oh, postanowienia... Ja co roku sobie coś tam postanawiam, ale jeszcze nigdy mi w 100 % nie wyszło. Jednak nie należy się poddawać xD Może się w tym roku uda? Tobie też z całego serca życzę żeby się udało ;)
    Ja już obserwuję ;)
    http://iskra-marzenia7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne postanowienia :) Moje są u mnie na blogu :> Udanego sylwestra i szczęśliwego nowego roku !
    Obserwujemy? Daj mi znać :*
    juleque.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki by postanowienia wyszły ;*
    +zapraszam do mnie : http://nerwatia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog :* podoba mi sie twój styl pisania
    Obserwujemy? Zapraszam do mnie i do mojej kuzynki
    ( za każdą obserwacje się odwdzięczamy tym samym :>)
    http://aloohaparadise.blogspot.com/
    http://just-click-to-heaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również wcześniej nie zastanawiałam się nad postanowieniami, ale w tym roku wyjątkowo coś mnie naszło :D
    Szczęśliwego Nowego Roku! ♥
    Bardzo fajny blog, obserwuję, liczę na rewanż :)
    maartynaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie przede wszystkim być szczęśliwą ;)
    Obserwujemy?
    http://lapszynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w realizacji postanowień :)
    ✌blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołej zabawy sylwestrowej! :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie postanowienia sa chyba potrzebne kazdemu warto miec cele i do nich dazyc. Ja tez zrobilam liste moich celi sprawdz sama ;)
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post :)
    Szczęśliwego nowego roku :D

    entail.blogspot.com --> Jeżeli zaobserwujesz, to odwdzięcze się na pewno tylko napisz w komentarzu, że obserwujesz.

    Pozdrawiam gorąco <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3 Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość :D

Obserwacja=obserwacja :D