niedziela, 24 listopada 2013

Crazy Saturday :D

Hej!
Jak już mówiłam wam w ostatnim poście miałam zamiar wybrać się dzisiaj do Rossmanna, aby skorzystać 
z promocji -40% i tak też zrobiłam. Z samego rana (około 10 ;p ) pojechałyśmy 
z mamą na zakupy i przy okazji wstąpiłyśmy też do drogerii - bo tak w sumie po za kosmetykami nic nie udało mi się upolować.

Weszłam do tego Rossmanna z całkiem długą listą, a wyszłam z kilkoma rzeczami... Dlaczego? Nie mam pojęcia, albo nie było tego co chciałam, albo nie mogłam się zdecydować co wziąć i ostatecznie
 wyszłam z sklepu z:

Także jak widzicie nie poszalałam, ale na szczęście promocja trwa do końca tygodnia, może
wpadnę jeszcze do innego Rossmanna i coś upoluję :)
A wy? Byłyście w Rossmannie? Co kupiłyście?

Wieczorem siedziałam sama w domu i oczywiście oglądałam film na Polsacie ... Jaki ? "Kevin sam w domu" No przyznać się kto też nie mógł obejść się bez oglądania ?
Oczywiście do filmu musi być jakaś zagryzka:

Po filmie nie mogłam się powstrzymać i wypróbowałam mój nowy zakup - kawior do paznokci :>


 I tak właśnie minęła mi sobota :)
A co dzisiaj? Nauka, nauka i jeszcze raz nauka, bo w tym tygodniu mam 
masę sprawdzianów. No ale już nie zanudzam szkołą, do następnego postu - buziaczki :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję <3 Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość :D

Obserwacja=obserwacja :D